יותר ויותר צעירים רוצים לקחת חלק בעסקי הקופירייטינג ולהפוך לכותבים שיווקיים. בין אם הם יודעים זאת או לא, הם נכנסים לתחום תחרותי ביותר המחייב כישרון של סופרים כדי לבלוט מעל כל השאר, אך לא די בכך, עליהם לחדד את כישוריהם ואת תחום התמחותם אם הם רוצים גם להצליח. אז מה כבר אפשר לעשות כדי להפוך קופירייטר צעיר לחלק מהאליטה של השוק? אחד הטיפים החשובים ביותר הוא לבחור נישה ולהתמקצע בה.
לבעלי היכולת שרוצים להשחיז את כישוריהם, עולם הקופירייטינג יספק קריירה רווחית ביותר, אך קודם עליהם למצוא את הנישה שמתאימה להם. בין תחומי הקופירייטינג הפופולאריים ביותר נמצא "קופירייטינג עבור מנועי חיפוש" וגם "קופירייטינג לכותרות". קופירייטינג למנועי חיפוש, הידוע גם בשם "קופירייטינג בשיטת SEO" כולל כתיבת דף אינטרנט שמשלב עניין, על מנת למשוך את הקוראים ולעורר אותם, לבין שילוב מילות מפתח שתאפשרנה למנועי החיפוש למצוא את הדף המקוון ולדרג אותו גבוה ככל הניתן בין הדפים הרלוונטיים בנושא. מנועי החיפוש הפופולאריים ביותר, כגון גוגל, נעשים מתוחכמים יותר ויותר בכל הנוגע למציאת מילות המפתח בכתבה או במאמר, ושליטה בתחום זה היא אמנות מבוקשת ביותר בימינו. משימתם המורכבת של קופירייטרים שמומחיותם היא "קופירייטינג "SEO, היא לרצות גם את הרובוטים של מנועי החיפוש וגם את הקוראים, באמצעות כתיבת חומר רלוונטי ומעניין.
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com